Varování ministerstva srandy: tenhle blog obsahuje špatný a cynický humor a může být zdraví škodlivý, demotivující a urážlivý. Taky má naprosto hnusnou grafiku. A přesto to lidi čtou...

Bylo vás...

neděle 25. října 2015

Preexaminatorní demence

Preexaminatorní demence je nemoc, která vzniká v souvislosti s blížícím se termínem zkoušky. Mezi hlavní příznaky patří: nejapné vtipkování, mutilace studijních materiálů, pseudofilozofování, mytí oken, zbytečný úklid, nadužívání kofeinu, spánková deprivace, poslouchání Řezníka a jiných prasáren.... Stav spontánně regreduje během několik dní.

4 komentáře:

  1. Mně se o tomhle minulej rok i zdálo :D A zjistila jsem, že když jsem šla někde po venku, tak si to mimoděk opakuju jako nějaký zaklínadlo, ukázková perseverace :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle zas u mne nebývá, ale často zaujatě zírám na lidi na ulici nebo v MHD, kteří mají nějaké hezké kožní nemoci. Dnes to třeba byla osoba se šíleně hnusným akné conglobata, všude vtažené nebo hypertrofické jizvy a evidentně jí to bylo fuk :D Jo a minule byl v MHD člověk s naevus coeruleus a ten byl fakt pěkný (teda myslím ten névus, ne ten děda) :D

      Vymazat
  2. A já už myslela, že děda :D Ale taky to tak mám, nejvíc jsem to asi měla na anatomii, to jsem pořád někomu koukala na gluteus :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Progrese preexaminatorní demence- postižený/á skládá oplzlé básníčky
      Mám favus,
      není to haluz, ty falus.
      Tvoří se mi skutula,
      ostříhám se dohola....
      Jo koukání lidem na zadky je sranda- hlavně pokud se jedná o opačné pohlaví :)

      Vymazat